بهترین ورزش برای لاغر کردن ران پا کدام است؟

بهترین ورزش برای لاغر کردن ران پا کدام است؟

بهترین ورزش برای لاغر کردن رون پا کدام است؟

آیا می خواهید پاهای خوش فرمی داشته باشید تا احساس خوشایندی به شما دست بدهد و در شلوار زیباتر بنظر برسد؟ لاغری و چربی سوزی بدن به صورت نقطه ای میسر نیست. بسیاری از افراد که قصد لاغر کردن بدن خود را دارند، نمی دانند چربی ها در کجای بدن جمع شده اند. با عضله سازی پاهای خود را قوی تر کنید. چاقی ران اغلب در بانوان رخ می دهد. زیرا آنها می خواهند با داشتن ران پا زیبا احساس خوشایندی داشته باشند، از این رو به دنبال بهترین ورزش برای لاغر کردن ران پا هستند. وجود رسوبات چربی در تمام قسمت های بدن همچون ران پا، سبب بروز مشکلات در فرد می شود. اثربخشی ورزش برای کاهش وزن، در ثبات و مسیر انتخابی ورزشکار است. انجام این فعالیت ها به صورت مداوم نتایج مثبتی برای شما به ارمغان می آورد. در مقاله بهترین ورزش برای لاغر کردن ران پا قصد داریم، موثرترین تمرینات را برای از بین بردن چربی ها ارزیابی کنیم. پس با ما همراه باشید.

حذف چربی های اضافه ران پا

آیا لاغر کردن ران پا با ورزش امکان پذیر است؟

ورزش کردن یک امر ضروری برای بهبود عملکرد بدن است و تاثیر بسزایی در سلامت بدن دارد. اما باید به این نکته اشاره کرد که تنها با انجام فعالیت های ورزشی، امکان حذف چربی های اضافه ران نیست. داشتن یک برنامه غذایی درست مکمل لاغری ران پا با ورزش است. برای رسیدن به نتایج دلخواه، تنها در یک دوره کوتاه ورزش و رژیم غذایی کافی نیست. برای داشتن اندامی زیبا و خوش فرم هیچگاه تسلیم نشوید و به تلاش خود ادامه دهید. بسیاری از افراد نمی دانند بهترین ورزش برای لاغر کردن ران پا کدام است. تمرینات زیادی وجود دارد که ممکن است بر روی کمر و زانو شما تاثیر منفی بگذارد و سبب بروز آسیب های احتمالی شود. قبل از شروع تمرینات خود حتما با پزشک یا مربی مشورت کنید. برخی از حرکات ورزشی به تجهیزات برای انجام تمرینات قدرتی نیاز دارند و بسیاری هم بدون نیاز به لوازم ورزشی در منزل قابل اجرا هستند. ورزش برای کاهش وزن باید بر اساس سطح آمادگی جسمانی، هدف برای چربی سوزی و برنامه غذایی مناسب صورت بگیرد. 

تاثیر ورزش در لاغری ران پا

بهترین ورزش برای لاغر کردن ران پا عبارتند از:

حرکت اسکوات 

تمرین اسکوات یکی از تاثیرگذارترین فعالیت ها برای از بین بردن چربی هاست و به عنوان یک ورزش پایه شناخته شده است. اسکات سبب عضله سازی می شود و دارای انواع مختلفی است که با اجرای آنها نتیجه بهتری کسب می کنید.

1 - حرکت اسکوات ابتدایی

برای انجام این تمرین ابتدا پاهای خود را به اندازه عرض باسن باز کرده و کمر خود را صاف کنید. سپس به آرامی بدن خود را به پایین بیاورید، طوری که انگار بر روی یک صندلی نشسته اید. چند ثانیه در این حالت بمانید و دوباره به حالت اولیه برگردید. این تمرین را در هر ست 10 بار تکرار کنید.

2 - حرکت اسکوات اسمو

در اسکوات اسمو می بایست پاهای خود را بیشتر از عرض شانه و باسن باز کنید. کمر را صاف کرده و آرام به سمت پایین بنشینید. چند ثانیه در این حالت مانده و دوباره به نقطه اول برگردید.

3 - حرکت اسکوات بالا آوردن پا

به هنگام انجام تمرینات اسکات ابتدایی، حرکت بالا آوردن ساق پا را اجرا کنید. اسکات با حرکت پا به سمت بالا یکی از بهترین فعالیت ها برای لاغری ران پا به شمار می آید. برای اجرای این حرکت از یک سمت بدن باید بر روی یک مت یوگا دراز بکشید. پاهای خود را روی هم قرار داده و به آرامی پای خود را به سمت بالا هدایت کنید. بعد از چند ثانیه به حالت استراحت برگردید و در هر ست 8 بار این تمرین اسکات را انجام دهید.

پیاده روی با گام های بلند ساده ترین روش برای لاغری ران پا

گام های بلند در پیاده روی سبب تقویت عضلات جلو و پشت ران می شود و در لاغری بسیار موثر است. قدم زدن یکی از ساده ترین روش ها برای کاهش چربی ران است. ما برای انجام این تمرین بالا رفتن از پله ها را توصیه می کنیم. ورزش پیاده روی به عنوان مادر تمام ورزش ها برای لاغری بدن شناخته شده است.

تمرین بلند کردن باسن برای تقویت عضلات ران

این تمرین سبب تقویت و تعادل عضلات ران می شود. ابتدا بایستید. سپس جفت پاهای خود را به هم وصل کرده و با پای راست خود یک قدم به سمت جلو بردارید. دستا خود را به سمت پا برسانید و زانوی خود را خم کنید.  زانوی پای چپ به سمت زمین و در حالت دو باشد. حالا پای چپ را بلند کرده و پشت لگن خود قرار دهید. باید روی یک پا ایستاده و تعادل را حفظ کنید.

نکات طلایی برای آب شدن چربی های ران پا

1 - از انجام حرکات کششی بعد از تمرینات غافل نشوید. تمرین کشش از سفت شدن عضلات جلوگیری می کند.

2 - در طول هفته 3 بار به ورزش کردن بپردازید و در هر ست استراحت کنید.

3 - نوشیدن آب در چربی سوزی بی تاثیر نیست.

نکات مهم در لاغری ران پا

سخن پایانی

در این مقاله از سایت ورزش کالا، به معرفی بهترین ورزش برای لاغری ران پا پرداختیم. لاغری ران پا نسبت به دیگر اعضای بدن به مراتب سخت تر است. داشتن ران هایی خوش فرم و زیبا در تناسب اندام بسیار تاثیرگذار است. بسیاری از حرکات ورزشی وجود دارند که باانجام آنها می توانید ران های زیبایی داشته باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد