بهترین مکمل های بدنسازی کدام است و چه قیمتی دارند؟

بهترین مکمل های بدنسازی کدام است و چه قیمتی دارند؟

بهترین مکمل های بدنسازی کدام است و چه قیمتی دارند؟

داشتن اندامی ورزیده و عضلانی برای یک ورزشکار بدنسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از ورزشکارانی که در رشته هایی نظیر بدنسازی و فیتنس فعالیت می کنند، برای تاثیر بیشتر تمرینات و عضله سازی، از مکمل های بدنسازی استفاده می کنند. انتخاب بهترین مکمل های بدنسازی معتبر نقش مهمی در رسیدن به اندام ایده آل دارد. قبل از شروع مصرف مکمل ها حتما با پزشک و مربی خود مشورت کنید، تا با توجه به وزن، قد و بدن برای شما مکمل مورد نیاز تهیه شود. انتخاب مکمل ها، پروتئین ها و بهترین آمپول ها برای حجم در بدنسازی بسیار پر اهمیت است. برای کسب اطلاعات کافی در خرید بهترین مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مکمل های بدنسازی کدام اند و چه قیمتی دارند؟

بهترین مارک کراتین بدنسازی

کراتین یک ماده طبیعی است که عملکرد بدن را بهبود می بخشد و سبب افزایش قدرت و توده عضلانی می شود. کراتین در سلول های ماهیچه ای وجود دارد و در تولید انرژی در ماهیچه ها برای انجام تمرینات ورزشی با شدت بالا نقش دارد. کراتین موجود در بدن از اسید های آمینه و آرژنین تولید می شود. با مصرف گوشت و انجام فعالیت های ورزشی کراتین زیادی در بدن ذخیره می شود. این ماده در ماهیچه ها، مغز، کلیه و کبد یافت می شود. ورزشکاران برای ارتقا سطح کیفیت تمرینات خود، باید در کنار فعالیت های ورزشی به مصرف پروتئین ها و مکمل ها بپردازند. بهترین مارک کراتین بدنسازی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، تا آسیبی به بدن نرساند. برای کسب اطلاعات کافی در تهیه کراتین با کیفیت با ما همراه باشید. همچنین ورزشکاران می توانند برای خرید هالتر به سایت ورزش کالا مراجعه کنند.

بهترین مارک کراتین بدنسازی

1 - پودر کراتین 3000 یورو ویتال

پودر کراتین یوروویتال سبب افزایش حجم عضلات و بهبود عملکرد قلب می شود. این پودر کراتین در سال 1993 در آلمان تولید شد و در بین ورزشکاران از محبوبیت خاصی برخوردار شد. پودر یورو ویتال هم برای آقایان و هم بانوان قابل مصرف است. استفاده از پودر یورو ویتال برای افراد مسن، بانوان باردار و شیرده و کسانی که از بیماری های مزمن رنج می برند، توصیه نمی شود. نحوه مصرف پودر یورو ویتال به صورت زیر است:

حدود ⅗ گرم از پودر کراتین را با 30 میلی لیتر آب مخلوط کرده و میل کنید.

قیمت این محصول حدود 560 هزار تومان است.

2 - پودر کراتین پی اچ پی

پودر کراتین پی اچ پی ساخت کشور انگلستان، بهترین مارک کراتین بدنسازی در حال حاضر در ایران است. پودر پی اچ پی سبب افزایش حجم عضلات می شود و در ورزش های قدرتی بسیار پرطرفدار است. مصرف پودر کراتین مونوهیدرات پی اچ پی در کنار یک تغذیه مناسب، عملکرد بهتری را ارائه می دهد. نحوه مصرف پودر کراتین پی اچ پی به صورت زیر است:
یک پیمانه از پودر پی اچ پی را با 400 میلی لیتر آب مخلوط کرده و میل کنید. مصرف این پودر کراتین در طول انجام فعالیت های ورزشی عملکرد بهتری بر بدن دارد. 

قیمت پودر کراتین پی اچ پی حدود 300 الی 500 هزار تومان است. 

3 - پودر کراتین مونوهیدرات ویوا پاور 100 گرمی

پودر کراتین ویوا پاور که تحت لیسانس کشور سوئیس است، حاوی 100% منوهیدرات است. پودر ویوا پاور قدرت عضلات را افزایش می دهد و سبب بالا بردن استقامت عضلات نیز می شود. مصرف پودر ویوا پاور برای سالمندان، زنان باردار و شیرده و افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند، توصیه نمی شود. نحوه مصرف پودر مونوهیدرات ویوا به صورت زیر است:

حدود 5 گرم از پودر کراتین را با آب مخلوط کرده و سپس میل کنید. در دوره بارگیری باید 4 بار در روز مصرف شود.

در دوره نگهدارنده حدود 5 گرم از پودر کراتین را با مقداری آب یا آب میوه مخلوط کنید و میل نمایید. در این دوره، دو بار در روز پودر ویوا پاور را مصرف کنید. 

قیمت پودر ویوا پاور 65 هزار تومان است.

4 - پودر سوپر کراتین کارن 300 گرم

پودر کارن ساخت کشور ایران و تحت لیسانس کانادا است. سوپر کراتین کارن سبب حجم دهی عضلات و ترمیم زخم های بوجود آمده می شود. از دیگر ویژگی های مهم این پودر تقویت سیستم ایمنی و کاهش خستگی در ورزشکار است. این پودر کراتین در دوره های سنگین ورزشی مصرف می شود. نحوه مصرف سوپر کراتین کارن به صورت زیر است:

برای مصرف این پودر در دوره بارگیری، باید در مدت 5 تا 7 روز مصرف شود. حدود 20 گرم از پودر را در 4 وعده صبح، ظهر، قبل و بعد از تمرین میل کنید. بعد از اتمام این دوره، 5 گرم از پودر سوپر کراتین را قبل از شروع فعالیت های ورزشی میل کنید.

قیمت این محصول حدود 215 هزار تومان است.

5 - پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار 300 گرم

شرکت ژن استار در سال 2006 بهترین مکمل های غذایی با سطح کیفی بالا تولید کرد. مصرف پودر کراتین ژن استار سبب افزایش قدرت عضلات و بهبود عملکرد در انجام فعالیت های ورزشی می شود. منوهیدرات ژن استار به همراه دیگر مکمل ها نیز مصرف می شود. کراتین ژن استار هم برای آقایان و هم بانوان مصرف می شود. نحوه مصرف پودر کراتین ژن استار به صورت زیر است:

1 پیمانه از پودر کراتین را با 200 میلی لیتر آب یا آبمیوه مخلوط کرده و سپس میل کنید.

قیمت این محصول حدود 70 هزار تومان است.

بهترین برند مکمل بدنسازی

مصرف مکمل های بدنسازی به همراه فعالیت های ورزشی، راه رسیدن به اندامی ورزیده و خوش فرم را برای شما هموارتر می کند. قطعا هر ورزشکاری توانایی انجام تمرینات حرفه ای را دارد تا عضلات خود را حجیم تر کند، اما مصرف مکمل ها در ساخت عضلات کمک زیادی به فرد می کند. در این قسمت از بلاگ بهترین مکمل های بدنسازی قصد داریم با کیفیت ترین و کارآمدترین پروتئین ها را به شما ارائه دهیم. ورزشکاران می توانند در کنار دمبل و دیگر تجهیزات ورزشی با مصرف مکمل ها بدنی خوش فرم تر داشته باشند.

بهترین مکمل بدنسازی

1 - مکمل بدنسازی کازئین 1000 گرم

پروتئین کازئین دارای مقادیر زیادی آمینواسیدهای ضروری بدن است و به صورت آهسته جذب بدن می شود. کازئین در تقویت عضلات، کاهش فشار خون و افزایش ایمنی بدن نقش پررنگی دارد. از دیگر فواید پروتئین کازئین می توان به کاهش سطح چربی و رادیکال های آزاد بدن اشاره کرد. مصرف پودر کازئین برای افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند، توصیه نمی شود. نحوه ی مصرف پروتئین کازئین به صورت زیر است:

20 گرم از پودر کازئین را مقداری آب یا آبمیوه مخلوط کنید و میل کنید.

قیمت این محصول حدود 500 هزار تومان است.

2 - مکمل بدنسازی وی گلد 3600 گرم

پروتئین وی در عضله سازی نقش بسزایی دارد و سبب افزایش قدرت عضلات می شود. با سرعت بالایی هضم می شود. پودر وی بهترین مکمل بدنسازی برای مبتدیان به شمار می آید. پروتئین وی حاوی آمینو اسیدهای ضروری بدن است و از نکات مثبت این مکمل بدنسازی، کنترل وزن در افراد مبتلا به ایدز و جلوگیری از بیماری اگزما است. همچنین مصرف پروتئین وی در آقایانی که درصدد مبتلا به سرطان پروستات هستند، موجب پیشگیری از سرطان می شود. 

نحوه مصرف پروتئین وی به صورت زیر است:

مقدار 20 گرم از پودر وی را نیم ساعت قبل از شروع تمرین مصرف کنید و حدود 40 گرم از پروتئین وی را 1 ساعت بعد از انجام فعالیت های ورزشی میل کنید.

قیمت مکمل وی حدود 800 تا 2 میلیون تومان است.

3 - مکمل کراتین بهترین پروتئین بدنسازی برای حجم

به هنگام انجام فعالیت های ورزشی، سطح کراتین بدن کاهش پیدا می کند. برای ارتقا سطح کراتین بدن، مصرف پودر کراتین توصیه می شود. این پودر از باکیفیت ترین پروتئین ها در حجم دهی به حساب می آید. کراتین علاوه بر حجم دهی عضلات سبب کاهش خستگی در ورزشکار نیز می شود. برای مصرف این پروتئین حتما با مربی و پزشک مشورت کرده و سپس مصرف کنید. 

قیمت این محصول از 200 هزار تومان تا 400 هزار تومان است.

4 - پروتئین سویا یک مکمل گیاهی در بدنسازی

پروتئین سویا یک مکمل گیاهی که اثرات فوق العاده ای بر بدن ورزشکار دارد. سویا سبب افزایش حجم عضلات در فرد می شود و از بروز خستگی در بدن جلوگیری می کند. پروتئین سویا از آمینو اسیدهایی تشکیل شده است، که موجب حجم دهی عضلات می شود. براساس شواهد به دست آمده مصرف سویا بر هورمون های مردانه هیچ گونی تاثیر منفی ندارد. از نظر هزینه این پروتئین بسیار مقرون به صرفه است و برای نتیجه گیری درست باید زیر نظر مربی مصرف شود. شما می توانید با شرکت در بهترین باشگاه های بدنسازی تهران از مشورت با مربیان حرفه ای، در این زمینه اطلاعات کسب کنید. 

نتیجه گیری

در این مقاله آموختیم با تمرینات ورزشی می توان به خوش فرم شدن بدن کمک زیادی کرد. اما مصرف مکمل ها و پروتئین ها در رسیدن به اندام ایده آل بی تاثیر نیست.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد