بهترین برند لباس ورزشی کدام است؟

بهترین برند لباس ورزشی کدام است؟

بهترین برند لباس ورزشی کدام است؟

امروزه برند های لباس های ورزشی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. افراد زیادی در سراسر جهان ورزش کردن را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده اند.انجام فعالیت های ورزشی، سبک زندگی سالم را به شما آموزش می دهد. برای انجام تمرینات نیاز به تجهیزات مناسب دارید تا در طول ورزش از شما پشتیبانی کند و احساس راحتی و خوشایندی را به شما منتقل کند. در حال حاضر برندهای گوناگونی رشد کرده اند و به عنوان بهترین برند لباس ورزشی در جهان شناخته شده اند. پوشاک ورزشی دارای ویژگی های استاندارد در دنیای مد هستند. در این مقاله از سایت ورزش کالا بهترین برند لباس ورزشی را گردآوری کرده ایم. بهترین برند پوشاک عبارتند از:

1 - برند جهانی Nike

برند نایک که یکی از معروف ترین برند پوشاک ورزشی در بین مردم است. nike بر روی نوآوری در طراحی و دوخت لباس ها، عملکرد فنی و تولیدی با ثبات تر تمرکز می کند؛ تا یک شکیل و حرفه ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برند Nike در سال 1964 تاسیس شد. محصول اصلی این کمپانی بزرگ، تولید کفش های ورزشی است و  به عنوان بهترین برند لباس ورزشی در بین مردم جا افتاده است.

2 - برند Adidas برجسته ترین برند جهانی

برند آدیداس به عنوان دومین غول پوشاک ورزشی در سال 1949 تاسیس شده است. شما اگر یک کوهنورد باشید، یا یک فوتبالیست حرفه ای یا یک مربی شنا ، همه چیز در برند آدیداس برای شما موجود است. برند اولین تولید کننده پوشاک و تجهیزات ورزشی حرفه ای در قاره اروپا به شمار می آید.

3 - برند متحول کننده Puma

برادران رودلف و آدولف به همراه یک دیگر برند آدیداس را پایه ریزی کردند. اما به دلیل مشاجره پیش آمده بین آنها، مسیر خود را از یکدیگر جدا کردند و در دو نهاد جداگانه، برند آدیداس و پوما را پایه گذاری نمودند. Puma برترین پوشاک ورزشی در انواع و اقسام رشته های ورزشی برای ورزشکاران تولید کرده است. 

4 -Reebok بهترین برند تناسب اندام 

برند حرفه ای ریبوک زیر مجموعه کمپانی بزرگ آدیداس است و باکیفیت ترین پوشاک و کفش های ورزشی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و عملکرد فوق العاده مطلوبی در تولید لباس ها دارد. Reebok فعالیت خود را از سال 1958 آغاز کرد و به عنوان بهترین برند لباس ورزشی شناخته شده است.

5 - برند منحصر به فرد Asics

برند اسیکس با عملکرد بالا، بهترین پوشاک ورزشی برای بزرگسالان و کودکان روانه بازار جهان کرد. این شرکت ژاپنی در سال 1949 شروع به کار کرد و به عنوان یکی از بهترین برند لباس ورزشی در بین مردم محبوب شد.

6 - Lululemon برند نوآوری و خود شناخته

برند لولولمون شیک ترین پوشاک ورزشی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این برند با عملکرد فنی و حرفه ای عالی، به عنوان یکی از بهترین برند لباس ورزشی شناخته شده است. Lululemon تعداد 9 پارچه اختراعی خود را به ثبت رسانده است و برترین لباس ها را ارائه می دهد.

7 - Under Armour بهترین برند سطح بالا ورزشی

برند حرفه ای آندر آرمور لباس های سطح بالا برای انجام تمرینات سنگین با شدت بالا را تولید می کند.این شرکت لباس هایی نظیر لباس زیر، لباس های فشرده و لایه های پایه را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد.

8 - Fabletics بهترین برند در زمینه لباس های ورزشی

کمپانی فیبلتیکس در 2013 به منظور الهام بخشیدن به زندگی زنان برای پیروی از سبک زندگی سالم تاسیس شد. این شرکت لباس های ورزشی با کیفیت عالی تولید می کند.

9 - On Running برند مهندسی شده و شیک

برند آن رانینگ برای دوندگان طراحی شده است. این شرکت تجهیزات و لباس هایی نظیر شلوار مناسب ورزش دو، هودی، شورت، تی شرت و جوراب شلواری را به بازار عرضه کرده است. پارچه های استفاده شده در این برند، بسیار خنک کننده و فوق العاده راحت برای ورزشکاران است. جنس پارچه های تولید شده در این برند عبارتند از؛ پلی استر، پلی آمید 100% زیستی و چرم گیاهی.

10 - برند موفق Salomon

برند سالامون در سال 1947 شروع به کار کرد و با کیفیت ترین لباس ها را در اختیار ورزشکاران قرار داد. این برند به طور مداوم در حال طراحی و دوخت مدل های جدید و بروز هستند.

 11 - برند مملو از تنوع Wolven

پوشاک ورزشی برند ولون بر پایه مثبت بودن طرح های انتخابی تاسیس شده است. طرح پیشنهادی این شرکت با الهام گرفتن از طبیعت ابتدا بر روی بوم نقاشی کشیده شده، سپس بر روی لباس پیاده سازی می شود.

12 -  برند پیشرفته champion

برند آمریکایی چمپین همانند رقبای قدیمی خود آدیداس و نایک، از جایگاه پیشرفته ای در صنعت لباس ورزشی برخوردار است. champion لباس های ورزشی خشن را برای تمرینات سخت تولید می کند.

سخن پایانی 

امروزه لباس های ورزشی به صورت روزانه در تن افراد دیده می شود. بهترین برند لباس ورزشی در صدد آن هستند تا باکیفیت ترین پوشاک و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران را به بازار عرضه نمایند. در این مقاله به بررسی برند های شناخته شده در دنیای مد پرداختیم. امیدواریم اطلاعات مناسب را کسب کرده باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد