برای چاقی صورت چی بخوریم؟

برای چاقی صورت چی بخوریم؟

برای چاقی صورت چی بخوریم؟

میلیون ها انسان در سر تا سر جهان وجود دارند که با عمل های جراحی سنگین قصد فرمی دهی به چهره خود را دارند. انجام این عمل ها علاوه بر هزینه های گزاف، سبب آسیب رساندن به پوست نیز می شود. در بعضی مواقع به هنگام کاهش وزن دیگر اندام های بدن، صورت شروع به لاغر شدن می کند و شکل ظاهری خود را از دست می دهد. داشتن چهره ای زیبا، ظاهر فرد را شاداب تر و جذاب تر می کند. بسیاری از راهکارهای وجود دارد که شما را به هدف خود نزدیک تر می کند. در این مقاله از بلاگ ورزش کالا، قصد داریم نحوه چاق شدن صورت را به صورت کاملا طبیعی به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه صورت خود را چاق کنیم؟

برای تپل شدن بسیاری از کارها وجود دارند، که سبب تسریع در چاق شدن می شوند. در این قسمت از مقاله چاقی صورت، قصد داریم راهکارهای طبیعی برای تپل شدن صورت و گونه ها را به شما آموزش دهیم. چهره ای زیبا و بشاش، زیبایی شما را چندین برابر می کند. برای چاقی صورت باید مراحلی را طی کنید تا به خواسته خود برسید. این مراحل عبارتند از:

1 - معجزه تپل شدن صورت با ماساژ پوست

ماساژ پوست در فرم گرفتن و چاق شدن صورت بی تاثیر نیست. اگر به طور مداوم و قبل از رفتن به رختخواب، صورت خود را با روغن های گیاهی نظیر روغن جوانه گندم، روغن بادام و روغن زیتون به صورت دورانی ماساژ دهید، به نتیجه مطلوبی دست پیدا خواهید کرد. در نظر داشته باشید برای گرفتن نتیجه، باید به طور مداوم ماساژ را انجام دهید.

تپل شدن صورت با ماساژ

2 - انجام حرکت یوگا صورت

انجام حرکات ورزشی، سبب تقویت عضلات صورت و جوان تر شدن پوست می شود. نحوه انجام حرکت یوگا به این شکل است که، فرض کنید در حال خندیدن هستید. سپس عضلات گونه خود را به سمت بالا بکشید. توجه داشته باشید که حین انجام تمرین لب های خود را باز نکنید. به مدت 45 ثانیه در همین حالت بمانید. در طول شبانه روز از ورزش دادن عضلات صورت غافل نشوید.

انجام حرکت یوگا صورت

3 - چاق شدن صورت با تغذیه

استفاده از مواد غذایی و کربوهیدرات ها سبب جذب ویتامین به بدن می شود. در طول روز غذاهای سالم برای پر شدن صورت مصرف کنید. استفاده از کربوهیدرات ها و ویتامین ها در سلامت پوست نقش بسزایی دارد. داشتن چهره ای لاغر برای هیج کس خوشایند نیست. پس برای داشتن صورتی زیبا از یک رژیم غذایی صحیح پیروی کنید.

چاق شدن صورت با تغذیه

4 - از نوشیدن آب غافل نشوید

همه ی ما می دانیم خوردن آب در طول شبانه روز بسیار حائز اهمیت است. بدن انسان در روز به حدود 8 لیوان آب نیاز دارد. همچین نوشیدن آب در روند تپل شدن صورت بسیار تاثیرگذار است و چین و چروک پوست را رفع می کند.

نوشیدن آب در طول روز

چاق شدن صورت در یک هفته

بسیاری از افراد به دلیل موقعیت اضطراری که برایشان پیش می آید، درصدد این هستند تا در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خود را چاق کنند. قطعا داشتن چهره ای لاغر با پوستی چروکیده، از زیبایی شما می کاهد. بسیاری از راهکار ها وجود دارند که به فرد کمک می کنند در مدت کمی بتواند صورت خود را چاق کند. این راهکارها عبارتند از:

1 - تاثیر روغن زیتون در چاق شدن صورت

استفاده از روغن زیتون موجب مرطوب شدن و از بین رفتن چین و چروک پوست می شود. همچنین سبب پر شدن صورت در مدت زمان کم می شود. روغن زیتون از پیری زودرس جلوگیری کرده و پوستی شاداب را برای شما به ارمغان می آورد.

2 - استفاده از مغزها و آجیل ها

مصرف چهار مغز و آجیل همراه با خرما و عسل در روند چاق شدن صورت تاثیر زیادی می گذارد. اگر روزانه از آجیل در وعده های غذایی خود استفاده کنید، به پر شدن هرچه سریع تر صورت خود کمک خواهید کرد.

3 - استفاده از ماسک خیار

به این صورت که یک خیار را رنده کنید و سپس حدود 20 دقیقه بر روی پوست صورت خود بگذارید. ماسک خیار سبب از بین رفتن چین و چروک پوست شده و علاوه بر تپل شدن چهره، پوستی شاداب برای شما به ارمغان می آورد. 

ژل آلوورا برای چاقی صورت

گیاه آلوورا یک گیاه نام آشنا و به عنوان ژل پزشکی شناخته شده است. آلوورا به عنوان یک جوان کننده پوست به حساب می آید. با تهیه ی این گیاه از عطاری های معتبر می توان از مزایای فوق العاده آن بهره مند شد. گیاه آلوورا چین و چروک را از بین برده و از بروز جوش و آکنه پوستی جلوگیری می کند. همچنین ژل آلوورا در روند پر شدن صورت بسیار تاثیرگذار است. نحوه ی استفاده از آلوورا به این صورت است که ابتدا ژل موجود در گیاه را توسط چاقو خالی کرده و سپس بر روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید. پس از گذشت 10 دقیقه، صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید و از معجزه ی این ژل بهره ببرید. ماسک آلوورا با اغلب خوراکی ها نظیر عسل، روغن زیتون، ماست و آرد نخودچی در درمان آکنه بسیار تاثیرگذار است.

ژل آلوئه ورا بر چاقی صورت

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

بسیاری از ویتامین ها، در روند فرم گرفتن چهره بسیار تاثیر گذارند. مصرف ویتامین ها سبب می شود راهی که برای تپل شدن صورت در نظر گرفته اید، آسان تر شود و به هدف خود که چاقی است، زودتر دست پیدا کنید. بهترین ویتامین ها برای عضله سازی و فرم گرفتن چهره عبارتند از:

بهترین ویتامین برای چاقی صورت

ویتامین گروه B

ویتامین گروه ب سبب افزایش بافت چربی در بدن انسان می شود. ویتامین B در مواد غذایی نظیر عدس، گوشت، تخم مرغ، سیب زمینی، غلات و لوبیا دارد.

ویتامین گروه E

ویتامین ایی در جوانسازی پوست و همچنین چاق شدن سریع صورت کمک می کند. این ویتامین علاوه بر قرص، در روغن های گیاهی همچون روغن زیتون، روغن ذرت، روغن سویا و آفتابگردان وجود دارند.

ویتامین گروه D

ویتامین دی همانند دیگر ویتامین ها در تپل شدن صورت تاثیرگذاراست. این ویتامین در مواد غذایی نظیر ماهی، لبنیات، قارچ، زرده تخم مرغ و جگر گاو وجود دارد.

تاثیر آهن بر تپل شدن صورت

کمبود آهن در بدن موجب لاغری و شل شدن پوست می شود. عدم رسیدن اکسیژن کافی به عضلات در لاغر شدن صورت بی تاثیر نیست. مصرف قرص آهن و همچنین مواد غذایی حاوی آهن همچون اسفناج، جگر، آجیل، سویا و گوشت از کاهش آهن در بدن جلوگیری می کند.

پودر کلاژن برای چاقی صورت

کلاژن از پروتئین تشکیل شده است. در بعضی موارد استفاده از مکمل ها کمکی در چاق شدن صورت بسیار موثر است. کلاژن حاوی مقادیر زیادی ویتامین است و برای گرفتن نتیجه در زمان صبح مصرف شود. استفاده از پودر کلاژن ها باید تحت نظر دکتر مصرف شود تا به نتیجه مطلوبی رسید.

جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم برای پر شدن چهره بهترین انتخاب است. جوانه گندم متشکل از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای چاق شدن صورت ضروری است. ویتامین E  که در جوانه گندم وجود دارد، از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و سبب شادابی پوست می شود. در کل نقش جوانه گندم در بهبود عملکرد پوست و چاقی بسیار پررنگ است.

جوانه گندم برای چاقی صورت

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

1 - پودر جوانه را با مقداری ماست مخلوط کرده و پس از هر وعده غذایی میل کنید. برای جلوگیری از چاقی مفرط در هر وعده دو قاشق مصرف کنید.

2 - پودر جوانه گندم به غذا یا سالاد خود اضافه کرده و سپس مصرف کنید.

3 - راه سوم برای مصرف جوانه گندم، استفاده به عنوان ماسک صورت است. مقداری جوانه گندم را با ماست مخلوط کرده و سپس بر روی پوست خود به مدت 10 دقیقه بگذارید و با آب ولرم شستشو دهید.

چاق شدن صورت با سیب زمینی

سیب زمینی یک غلات ضروری است که از مواد مغذی و کربوهیدرات تشکیل شده است. سیب زمینی متشکل از مقادیر زیادی نشاسته و حدود 80 کیلو کالری، که در فرم گیری چهره تاثیر فراوان دارد. براساس شواهد به دست آمده مصرف سیب زمینی در 14 روز سبب تپل شدن صورت می شود.

چاق شدن صورت با سیب زمینی

شیر خشک برای چاقی صورت

مصرف شیرخشک تنها برای کودکان نیست. بسیاری از بزرگسالان می توانند برای چاقی صورت نیز از شیر خشک استفاده کنند. شیر خشک حاوی آهن، ویتامین C، امگا 3، ویتامین B و ید است که در بهبود سلامت بدن موثر است. با ترکیب شیر خشک با مواد خوراکی دیگر می توان از آن به عنوان ماسک استفاده کرد. ماسک شیر خشک سبب تپل شدن صورت و توپر شدن گونه ها می شود.

انواع ماسک شیر خشک عبارتند از:

1 - ماسک شیر خشک و عسل

2 - ماسک شیر خشک، عسل و لیمو

3 - ماسک شیر خشک و گلاب

4 - ماسک شیر خشک و زردچوبه

شیر خشک برای چاقی صورت

سخن پایانی

تپل شدن صورت سبب زیبایی و فرم گرفتن چهره می شود. داشتن پوستی لاغر و پر از چین و چروک موجب کاهش اعتماد به نفس در فرد می شود. در این مقاله، به بررسی چگونگی چاق شدن صورت پرداختیم. امیدواریم اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد