بهترین باشگاه بدنسازی تهران کدام است؟

بهترین باشگاه بدنسازی تهران کدام است؟

معرفی بهترین باشگاه های بدنسازی تهران

بسیاری از افراد به دنبال انتخاب بهترین باشگاه های ورزشی هستند، تا به اندام ایده آل خود برسند. ورزش کردن سلامت روح و جسم را برای فرد به ارمغان می آورد. انتخاب یک باشگاه مناسب و حرفه ای، با تجهیزات و کیفیت خوب، یک نکته مهم در انتخاب باشگاه تلقی می شود. تمامی حرکات و فعالیت های ورزشی باید زیر نظر مربی و اساتید حرفه ای انجام شود. انجام حرکات به صورت خودسرانه، فرد را به رسیدن به اندام ایده آل باز می دارد. در این مقاله از بلاگ ورزش کالا به بررسی بهترین باشگاه های تهران می پردازیم.

البته پیش از اینکه بخواهیم انواع باشگاه بدنسازی تهران را نام ببریم، باید بگوییم که مجموعه ورزشی انقلاب یک انتخاب استثنایی است. زیرا این مجموعه نه تنها دارای باشگاه و سالن اختصاصی بدنسازی است بلکه دارای انواع سالن های ورزشی است که اگر میخواهید با آن ها بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله ی معرفی باشگاه انقلاب تهران را مطالعه کنید. 

1- باشگاه اکسیژن رویال، یکی از بهترین باشگاه های بدنسازی در تهران، خیابان فرشته 

باشگاه اکسیژن در 1382 با پرپایی اولین شعبه خود در خیابان فرشته شروع به کار کرد. این باشگاه یکی از مجهزترین باشگاه های در حال حاضر تهران با چندین شعبه است. این مجموعه ورزشی از تعداد زیادی زیر مجموعه تشکیل شده و در سطح بالاتر از استاندارد به ورزشکاران خدمات می دهد. این باشگاه 6 شعبه دیگر در نقاط مختلف تهران دارد و با نام باشگاه رویال یا باشگاه اکسیژن رویال نیز شناخته می شود. 

باشگاه بدنسازی اکسیژن زعفرانیه، علاوه بر دارا بودن سالن های بدنسازی از خدمات دیگری مانند استخر، جکوزی، سونا و آب درمانی برخوردار است. ورزشکاران علاوه بر ورزش کردن می توانند با گرفتن برنامه غذایی مناسب از بوفه ی این مجموعه نهایت استفاده را ببرید. منظور از برنامه غذایی مناسب این است که شما با یک بوفه ی معمولی و خوراکی های معمولی مواجه نیستید. بلکه انواع خوراکی های مناسب برای انواع رژیم کاهش وزن، افزایش وزن، کم کالری، بدون گلوتن، رژیم پروتئین ،رژیم کتوژنیک و کم سدیم در این بوفه وجود دارد. 

آدرس باشگاه اکسیژن: تهران، زعفرانيه، مقدس اردبيلي خيابان ثارالله، کوچه بنفشه

شماره تماس باشگاه اکسیژن: 02175021

باشگاه بدنسازی رویال

2- باشگاه بدنسازی تکنیک برتر، باشگاه بدنسازی گیشا تهران 

اگر به دنبال باشگاه بدنسازی در گیشا تهران هستید که برای آقایان و خانم ها انواع خدمات ورزشی را فراهم کند، قطعا باشگاه بدنسازی تکنیک برتر یک انتخاب هوشمندانه و فوق العاده است. این مجموعه ورزشی در سال 1387 فعالیت خود را در حرفه ی ورزش شروع کرد. مجموعه ورزشی تکنیک برتر با ایجاد فضای ورزشی مناسب و استفاده از بهترین تجهیزات 5 شعبه دیگر احداث کرد. باشگاه تکنیک برتر هم برای بانوان و هم برای آقایان، آماده ی خدمت رسانی به ورزشکاران است.

لیست کلاس های باشگاه تکینک برتر گیشا 

  • پیلاتس
  • ایروبیک
  • زومبا
  • بدنسازی
  • یوگا
  • تی آر ایکس
  • سی ایکس
  • آدرس باشگاه تکنیک برتر گیشا کجاست؟ تهران، گیشا، خیابان ناظریان قمی، بین 13 و 15، پلاک 15

  • شماره تماس باشگاه تکنیک برتر گیشا: 02188275003

لاکچری گرانترین باشگاه بدنسازی تهران

3- باشگاه آفتاب فرمانیه، یک باشگاه بدنسازی با استخر و دستگاه های پیشرفته بدنسازی

باشگاه بدنسازی آفتاب در فرمانیه تهران واقع شده است. از این رو اگر به دنبال یک باشگاه با کیفیت در محدوده فرمانیه هستید، آفتاب یک انتخاب عالی است. البته باید این مورد را در نظر داشته باشید که باشگاه آفتاب قسمت های مختلفی دارد که نه تنها ورزشکاران بدنساز، بلکه دیگر افراد هم به این باشگاه مراجعه می کنند. یکی از بهترین مزیت های باشگاه بدنسازی آفتاب این است که بعد از یک ورزش سنگین بدنسازی و کار کردن با انواع دستگاه بدنسازی بالا تنه، پایین تنه، چند کاره و انواع وزنه و دمبل، می توانید تنی به آب بزنید و در حوضچه نمک و سونای بخار لذت ببرید. همچنین اتاق ماساژ نیز از دیگر قسمت های باشگاه آفتاب فرمانیه است که احتمالا با یک بار مراجعه، عاشق آن می شوید. 

به صورت کلی در توصیف باشگاه آفتاب فرمانیه می توان گفت این باشگاه دارای امکانات بسیار پیشرفته و حرفه ای است و به عنوان یک باشگاه لاکچری تهران شناخته می شود. کادر بسیار مجرب و مربیان حرفه ای، خیال شما را از بابت بسیاری از موارد راحت می کند. 

امکانات باشگاه آفتاب فرمانیه کدام است؟

سالن بدنسازی

  1. استخر روباز
  2. استخر کودکان
  3. سونای خشک
  4. حوضچه نمک 
  5. سونای بخار
  6. اتاق ماساژ

آدرس باشگاه آفتاب فرمانیه کجاست؟ فرمانیه، خیابان شهید لواسانی، جنب سه راه آریا، مجموعه ورزشی آفتاب

شماره تماس باشگاه آفتاب فرمانیه: 02122831429

باشگاه لاکچری تهران

4- باشگاه هیرو فرمانیه، از بهترین باشگاه های بدنسازی برای بانوان با استخر چهار فصل 

باشگاه هیرو یکی از مجهز ترین باشگاه های پایتخت برای بانوان است که در سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرد. به جرات میتوان گفت باشگاه هیرو، یک انتخاب فوق العاده برای بانوان بدنساز است. مجموعه ورزشی هیرو، از چندین سالن اختصاصی تشکیل شده است که سالن بدنسازی تنها یکی از سالن ها این مجموعه است. سالن فیتنس و سالن اسپینینگ مجهز به انواع دوچرخه های حرفه ای از دیگر سالن های موجود در مجموعه ورزشی هیرو فرمانیه هستند. 

دلیل محبوبت باشگاه هیرو فرمانیه میان خانم ها این است که این باشگاه یک سالن کاملا پیشرفته سولاریوم دارد. همچنین انواع خدمات پوست و زیبایی که در این مجموعه ورزشی می توان دریافت کرد نیز از ویژگی های مثبتی است که امتیاز این باشگاه را برای بانوان بیشتر می کند. باشگاه هیرو دارای اساتید و مربیان حرفه ای است. باشگاه هیرو علاوه بر سالن بدنسازی، مجهز به دوچرخه سواری حرفه ای و سالن سولاریم است. یکی دیگر از محبوبیت های این باشگاه، به دلیل خدمات فوق حرفه ای ماساژ است. ماساژهای تایلندی، لاغری، سوئدی، ریلکسیشن و خدمات اسپا از مواردی خواهد بود که احتمالا ذوق شما را برای ورزش کردن در این باشگاه، دو چندان می کند.

کلاس های باشگاه هیرو فرمانیه کدام اند؟ 

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، نه تنها برای بدنسازی بلکه برای انواع فعالیت های ورزشی اعم از صخره نوردی، شرکت در کلاس های زومبا، یوگا، پیلاتس و ایروبیک (از مبتدی تا پیشرفته) می توانید به مجموعه ورزشی هیرو فرمانیه مراجعه کنید. همچنین این باشگاه مجری دوره های Aerial Dance و Chair Dance برای اولین بار در ایران است! 

در نهایت به یاد داشته باشید که اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید وعده های غذایی قبل و بعد از تمرین را در محیطی مناسب میل کنید، حتما این باشگاه مورد پسندتان خواهد بود. زیرا بوفه و رستوران مجموعه ورزشی هیرو فرمانیه کیفیت بسیار مناسبی دارد و پذیرای ورزشکاران عزیز است. 

آدرس باشگاه هیرو فرمانیه کجاست؟ فرمانیه - خیابان آقایی - کوچه پورداد - آبکوه هفتم - نبش بن بست ایزد - پلاک 2

شماره تماس باشگاه هیرو فرمانیه: 22813005 -021 

باشگاه های بدنسازی ارزان تهران

5- باشگاه پالادیوم، ورزش زیر نظر بهترین مربی های بدنسازی ایران 

این باشگاه در 1393 خدمات خود را به مردم ارائه کرد. باشگاه پالادیوم از امکانات ورزشی حرفه ای برخوردار است و دلیل محبوبیت بیش از حد آن، سالن بدنسازی و استخر موجود در این مجموعه است. اگر به دنبال یک باشگاه ورزشی خوب در تهران می گردید، باشگاه پالادیوم قطعا می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که در انتخاب باشگاه و مربی حساسیت بالایی به خرج می دهید به شکلی که به دنبال  بهترین مربی بدنسازی در تهران هستید تا خیالتان از کیفیت برنامه هایتان راحت باشد، باید به شما بگوییم که جمعی از بهترین مربی های بدنسازی کشور در این باشگاه فعالیت می کنند. شما در باشگاه بدنسازی پالادیوم با بهترین و مدرن ترین دستگاه های بدنسازی کار می کنید و تحت نظر بهترین مربی های بدنسازی ایران هستید. 

لیست کلاس های باشگاه پالادیوم

  • پتلاس
  • تی آر ایکس (TRX)
  • زومبا
  • اسپینینگ
  • بادی بالانس 
  • کشتی آزاد
  • یوگا
  • تای چی
  • بادی کامبت
  • بادی پامپ
  • بادی اتک
  • سی ایکس 
  • بدنسازی 

آدرس باشگاه پالادیوم: زعفرانیه - خیابان مقدس اردبیلی - میدان الف - مرکز خرید پالادیوم - طبقه 6 

شماره تماس باشگاه پالادیوم: 22667708-021

استخر پالادیوم

باشگاه هایی که در در این مقاله معرفی شد، از بهترین باشگاه های تهران است. در این باشگاه ها از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و امکانات استفاده شده است. این دستگاه ها شما را به هدف اصلی خود، که رسیدن به یک اندام ایده آل است نزدیک تر می کند.امیدواریم با مطالعه این مقاله، اطلاعات کافی برای جستجوی یک باشگاه مناسب را برای شما بوجود آورده باشیم. در نهایت پیشنهاد می کنیم اگر شما هم یک باشگاه بدنسازی خوب در تهران میشناسید، در قسمت نظرات، نظر خود را بیان کنید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد